Käyttöehdot

Käyttöehdot

Päivitetty 04.06.2025

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Milia Home (Y-tunnus 3418877-7). Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 04.06.2025 alkaen ja pidätämme oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja aika ajoin yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme. Asiakkaan tulee olla 18 vuotta täyttänyt henkilö. Toimitamme tilauksia Suomen alueelle poislukien Ahvenanmaa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään sitoutuneen toimitusehtoihimme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Toimitus ja toimituskulut

TOIMITUSTAVAT:

Käytettävissä on Postin kuljetuspalvelut. Toimitamme tuotteet kirjeenä tai pakettina.

TOIMITUSKULUT:

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat tilauksen sisällöstä ja valitusta toimitustavasta. Mikäli toimituskuluja veloitetaan, toimituskulut näytetään automaattisesti kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ennen kuin hyväksyt tilauksen.

TOIMITUSAIKA:

Pyrimme toimittamaan tuotteet mahdollisimman nopeasti. Varastossa oleville tuotteille toimitusaika on 2-5 arkipäivää, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Emme vastaa kuljetusyhtiön viivästyksistä.

Maksaminen

Käytössä Klarnan monipuoliset maksutavat.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään vahvistus vastaanotetusta tilauksesta, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Palautus- ja peruutusoikeus

Kuluttaja-asiakkaana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus viimeistään 14 vuorokauden kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ota aina mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostitse milia1home@gmail.com, jolloin annamme tarkemmat palautusohjeet. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista postikuluista ja näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, uudenveroisessa kunnossa ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautuksen summa hyvitetään asiakkaalle viivytyksettä tilauksessa käytetylle maksutavalle, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen.

NOUTAMATTA JÄTETTY LÄHETYS:

Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen palautus tai peruutus. Kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta, perimme 10 euron maksun.

Reklamaatio

VÄÄRÄ/VIALLINEN TUOTE:

Reklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti mahdollisimman pian lähetyksen vastaanottamisesta. Kerro sähköpostissa reklamaation syy sekä liitä mukaan kuva reklamaatiota koskevasta tuotteesta.

KULJETUKSEN AIKANA VAURIOITUNUT/KADONNUT LÄHETYS:

Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista. Pakkaamme tuotteet aina huolellisesti. Mikäli lähetys on kuitenkin kuljetuksen aikana rikkoutunut, teethän siitä heti kirjallisen vahinkoilmoituksen kuljetusyhtiöön.



Asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää tuotteista, tilauksen tekemisestä tai toimituksesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse milia1home@gmail.com.

Vastuunrajoitus

Milia Home ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi)